viernes, 5 de febrero de 2010

Jo no sé ballar.

Jo no sé ballar. I qui em conegui una mica en podrà donar fe.

Sempre he tingut problemes respecte al ball. Això ha vingut donat, en part, a la meva absoluta incapacitat d’acompassar els moviments del meu cos a un ritme musical concret, fet que sempre disparava el meu sentit del ridícul en cada ocasió que veia la meva persona abocada a una pista de ball. Heu vist mai, mentre estàveu ballant alegrement, una presència estàtica amb cara de no saber molt bé com gestionar els seus limitats recursos físics? Provablement era jo, o algú amb les meves mateixes carències socio-culturals.

Sóc plenament conscient que en aquests casos la culpa vindria a ser tant sols meva i de ningú més, ja que jo, enmig d’una pista de ball, no hi he d'anar a fotre res. Una pista de ball vindria a ser un dels llocs més perillosos i truculents de la capa de la terra, únicament comparable amb un abocador de residus radioactius incontrolat.

Serveixin aquestes breus línies com a presentació i benvinguts al meu bloc personal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario